Georgina Rodrigez, partnerka fudbalske legende Kristijana Ronalda, krasi naslovnu stranu specijalnog izdanja magazina Forbs.
Tridesetogodišnjakinja je u centru pažnje od 2016. godine, kada je počela da se zabavlja sa Ronaldom, i od tada je postala najpraćenija WAG na društvenim mrežama, sa impresivnih 62,6 miliona pratilaca na Instagramu.
Georgina Rodrigez je prvi put srela Kristijana Ronalda dok je radila kao prodavačica u Guči radnji, zarađujući svega 250 funti nedeljno i živeći u skučenoj zajedničkoj kući. Nekoliko godina kasnije, njen život se drastično promenio, a njeno bogatstvo sada se procenjuje na 9 miliona funti. Ovaj meteorski uspon doneo joj je prestižno mesto na naslovnici Forbsove liste "30 ispod 30". Na naslovnici, Georgina Rodrigez nosi stilizovanu smeđu usku bluzu u kombinaciji sa crnim helankama. Specijalno izdanje magazina Forbs slavi 30 uticajnih mladih ličnosti iz raznih industrija, prikazujući njen neverovatan put od skromnih početaka do globalne slave.
Bogatstvo Georgine Rodrigez značajno je uvećano njenim dokumentarcem na Netflixu "Ja sam Georgina", kao i unosnim reklamnim kampanjama sa luksuznim brendovima poput Prade, Gučija i Šanela. Njeno prisustvo na društvenim mrežama nastavlja da raste, gde deli glamurozne fotografije, uvide u njen život sa Ronaldom i njihovom porodicom, kao i trenutke sa visokoprofilnih događaja, poput njenog zapanjujućeg pojavljivanja na nedavnom Venecijanskom filmskom festivalu.